Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık ve ben ani bi şekilde apandisit ameliyatı olmak zorunda kaldım ameliyat sonrası kesinlikle emzirme yasak dediler kullandığım ilaçları dan dolayı. Bebeğim mama içmek istemiyor sürekli ağlıyor çok kötü oluyorum napabilirim başına böyle bi olay gelen var mı?