imaslpr 4 yaşta bağımsız oyun ol adı bizde de. 4 yaş 4 aylık kızım 2 haftadır kendi kendine oyunlar kuruyor çok şükür magly manyetik sayesinde. İlk defa bir oyuncağa verdiğim paraya asla üzülmedim hatta şuan parça sayısını artırmak istiyoruz yani. Ama onun öncesinde bizde sizin gibi aaatlerce esir oluyorduk. O izlediği saçma videoları çıkarın bence hayatından. 3 hafta önce bizde aldık tablet YouTube, YouTube Kids ne varsa sildik. 2 ücretli oyunumuz var çok güzel. Ayarlardan süre ayarı var ayarlayıp veriyoruz 30 dk sonra kendi kendini kapatıyor tablet. Satıcı adam verirken YouTube izlemek yok dedi kabul ediyor musun dedik evet dedi.
Bende YouTube Kids veriyordum arada gizli gizli nastya, Fatih selim izlemiş. Ay o kadar saçma içerikler ki sadece konuşan bir anne robot benzeri bir çocuk vs. İstediğin kadar ağlayabilirsin ben senin iyiliğini düşünmek zorundayım sonuçta biz video çekip başkası bizi izlemiyor bizde onları izleyemeyeceğiz dedim nettim yani ama tamam annecim dedi kapattı konuyu. Sınır koyun. Gerekirse acil işleri yapın yemek, bulaşık vs ama tablet vermeyin. Dün veli toplantısı vardı öğretmenimiz sınıfta tablet diye ağlayan çocuklar var dedi üzüldüm.
Oyun grubu, kreş iyi gelebilir sizlerede ♥️