Canım anneler herkese selam oğlum 4 yaş geçenlerde annemden kalbim ağrıyor lafını duydu sanıyorum o yüzden o gün kalbim ağrıyor dedi aslında başka bir yerini gösterdi vücudunda ama tabi ben annelik anksiyetem tuttu resmen ve çocuk doktoruna gidince sordum o da çok detaylı dinledi ve hiçbir şey olmadığını söyledi bugün yine evde dururken midem bulandı dedi ben de olabilir dedim hemen peşinden biraz kalbim atıyor da dedi ben de atabilir hepimizin atıyor dedim ama tabii ki yine çok fena işkillendim ama ona belli etmedim asla şu an kendini bir keşfediyor anlayamıyorum yani o atışın garipliğini mi hissediyor anlamadım çocuklarınız da böyle olan var mı tekrar doktora da götürmek istemiyorum çünkü doktorumuz bir şey yok dedi ama tabii benim yine de içim kemirildi😞😞