Arkadaşlar merhaba hayırlı ramazanlar hayırlı geceler benim kafama takılan bir sorum var benim 1 çocuğum var 5 yaşında şuan anaokuluna göndermedim bu sene içinde Allah izin verirse anaokuluna göndermeyi planlıyorum seneye ilkokula başlasın istiyorum tecrübem yok o yüzden sormak istedim siz çocuklarınızı ne zaman anaokuluna kayıt ettirdiniz hangisi mantıklı ?