Pipide sorun vardı o yüzden yenidoğanken yaptıramadık. Ancak yeni şimdi yaptırabiliriz. Fakat çok hareketli hiç yerinde durmuyo. Bu aylarda sünnet yaptırıp bebeği aşırı hareketli olanlar nasıl geçti süreç. Yani sürekli oraya buraya tırmanıyor ediyo, koşturuyor, nasıl geçiyo bu süreç😏