20072025 Bebeğimin ateşi var elleri ayakları soğuk dişte çıkartıyor sabah acile götürdüm ama inip çıkıyor ateş sürekli şuan 38.5 ne yapabilirim
Karanirem 20072025 elleri ayakları soşuksa ateş yükselicek anlamına geliyor bence ateş düşürücü vermelisin
Nikita 20072025 odanın ısıtıcısını kapat. Odayı biraz havalandır. Serinlesin. Sonra camı kapat. Bebeğini sadece zıbınla bırak. Uyuyorsa uyandırma. Neyle ölçüyorsun?
sblkcr 20072025 tabiki olur ama ateş sonrasında direnç gösterirse tekrardan acile gitmekte gerekir geçmiş olsun 🌸
[silindi] 20072025 ne kadardır bu şekilde. Alnına, boyun ve koltuk altına ıslak bez koyun. Calpol dolven dört saat ara ile dönüşümlü verebilirsiniz.
hllall [silindi] ben de bu yöntemleri söyleyecektim. aynen dediklerinizi yaptım benim bebeğimde böyle oldu 39.5 gördü hatta .ertesi gün şükür düştü ateşi
deleted20517 20072025 sadece zıbınla kalsın ve calpol verin eklemlerine ve alnına ara ara nemli bez tutun düşer ateşi inşallah
Yaso_ 20072025 En son bebeğim üstten dört diş birden çıkardığında gördüm 38.5 ama uyurken ölçmüştüm eğer doktor dişten kaynaklı dediyse uyandırma tek kat giydir ince dönüşümlü calpol ve dolven kullanmıştım 5 gün de atlatmıştık
suheyla92 20072025 ateş düşürücü verin eklem yerlerine islak bez koyun izin veriyorsa. Ama vermiyorsa ağlatmayın daha kotu oluyor. 4 saatte bir bir calpol bir dolven dönüşümlü verebilirsiniz gerekirse