İyi akşamlar hanımlar, kızım 7 buçuk aylık. Doğduğundan beri sadece anne sütü alıyor. 5 buçuk aylıkken tadımlara başladık. Şuan 2 ana 1 veya 2 ara öğün alıyor. Şu sıralar emme süresi azaldı. Emme sıklığı aynı. Ek gıda da aldığı için acaba tok mu düşünmüyor değilim. Aynı zamanda dişten de şüpheleniyorum. Dönem dönem böyle emme isteği azalıyor. Var mı aynı durumu yaşayan sebebi ne olabilir? Ne yapabilirim?