adaatuna lohusalığım biteli 20 gün oldu ama akıntı hala devam ediyor bir hafta önce 38 ateşle hastaneye gittim ve dahiliye enfeksiyon ve iltihaplaşma var vucüdunda dedi yapay zekada doktora başvurmam gerektiğini söylüyor bende burda soruyorum var mı başına gelen