ezgiii12490 onun kızı muhtemelen kalabalık ortamda büyüdüğü için konuşuyordur abileri ablalarıyla sürekli iletişim halinde ve evde hep bir konuşma ortamı var. Bu yüzden dili erken gelişir. Ama benim kızım da 10 gün sonra 17 aylık olacak 90dan fazla kelimesi var ve ikili cümleler kuruyor. Derdini anlatıyor, tekerleme şarkıların çoğunu biliyor (hayvan sesleri de kelimeden sayılıyormuş bu arada.) Her şeyi taklit ediyor ve duyduğu kelimeyi anında söylemeye çalışıyor. Ben doğduğundan beri onunla hep konuştum, sürekli yaptıklarımı anlattım, kitap okudum, kartlarına baktık onlarla ilgili en az üç cümle kurdum. Abartılı mimiklerle konuştum hep.