nbyrktr benim kızımda da var 6 yaşına girecek, doğduğundan beri kaliteli ortopedik ayakkabılar kullandık o halde oldu. Özel taban kullandık ama asla düzelmiyor. Doktor da genetik olduğunu söyledi nasıl düz kıvırcık saç varsa bu da onun gibiymiş.. bu arada doğduğundan beri w şekilde oturmasına izin vermedim asla, tamamen yapı meselesi bi tedavisi de yok😕