Merhaba arkadaşlar 30 aylık oğlum evde bizimle konuşuyor gayet güzel derdini vs anlatıyor arada ekolilisi oluyor bir zaman sonra geçer diye düşünüyorum, dışarı oyun alanına gittiğimiz zaman çocuklarla iletişim kurmuyor ama oynuyor, birisi soru sorduğunda cevap vermiyor ara sıra canı isterse konuşuyor ne yapmalıyım bu konuda sizce destek almalı mıyım ?