Kızlar oğlum 4 yaş 4 aylık pazartesiden beridir gönderiyoruz sabahları ağlayarak giriyo içeri girince sakinleşiyo fakat etkinliklere katılmıyo arkadaşlarıyla oynamıyo hoca çok çekingen olduğunu söyledi bugünde atkadaşının doğum günümü kutlamışlar sınıfta herkes masanın etrafında tıplanmış o beride beklemiş hoca genel öyle bi fotoğraf attı bende fark ettim nasıl yapnalıyım alışır mı