Ben aldım ilk sürdüğüm gün alerji yaptığı için tekrar kullanamadım maalesef ama nefesi de açmaya yardımcı oluyor diye biliyorum eğer alerjik bir teni yoksa iyi gelir bence, bir de ben cold-mix diye bir damla damlatıyorum zıbının yaka kenarına omuz üstüne doğru o da iyi geliyor bence onu da deneyebilirsiniz mustela iyi gelmezse. Çok geçmiş olsun umarım hemencecik geçer 🌻