50gunluk bebeğim aşırı gazli ve aşıdan sonrada huy degisti hic uyumuyor katılana kadar ağlaması artti hic bir sekilde susmuyor. Ben surekli aktardan aldığım rezeneyi iciyorum bebegimede milupanin rezenesini aldim ama hic fayda etmedi. Bitkisinden kendime yaparken bebegimede 5cay kasigi verdim ve cok rahatladi uykuya kolayca geçiş yapabiliyor bi zararı olurmu acaba bitki seklinde olani baska verenler varmi?