sdnce Kızlar 4 ay olucak doğum yapalı çok tuhaf bir sekilde o ana dönmek istiyorum çok büyük özlem duyuyorum yaşanırken sonuca odaklandığımız için tadını çıkarmıyoruz sanırım. Instagramda doğum vlog falan görünce duygulanıyorum . Böyle o sancıları tekrar çeksem miniğimi kucağıma yeniden verseler onu cekip kokladığım anı özlüyorum 🥺 siz de özlüyor musunuz
TwinsAndBeren sdnce doğumum kolaydı ama o lohusalık psikolojisini, korkuları endişeleri, sarılık olmasın diye sürekli beslemeye çalışmamı ama yine de sarılık olmasını, gece 2 saatte bir uyanmayı… asla özlemiyorum ve o günlere dönmek istemiyorum
babylinda02 Ben epiduralle sezaryen oldum o anın tadını çıkarmayı çok istiyordum fotoğraf vs olsun istedim ama tansiyonum aşırı düştü sürekli ilaçlarla bilincimi açık tuttular yarı baygın şekilde hayal mayal hatırlıyorum her şeyi içimde ukte kaldı o anı doyasına yaşayamamak fotoğraf çektiler onu bile almamışım çeken kişiden aklıma geldikçe üzülüyorum
Balbulutu babylinda02 bende doğuma hazırlanırken doğum öncesi sonrası ilk buluşma çektirdim ama hamile çekimi yapamadım eşim yüzünden içimde kaldı. Sağlık olsun 🧡
zynpdgs TwinsAndBeren aynen bende ya sezeryan oldum bebeği bana gösterdikleri an çok güzeldi ama sonrası kabus sarılık oldu 10 gün kuveste kaldı o sarılık dönemi beni mahvetti üstüne bazı gereksiz insanların emzirmiyorsun ondan sarılık oldu lafları sanki emiyor ben ağzından çıkartmışim ay Allah’ım bana I günleri artık gösterme ve kimseye de
1prensh sdnce benim doğumum çok ani olmuştu 37+0da acil sezeryana alındım o anı asla hatırlamıyorum keşke zamanında doğum olsaydı da her anı hatırlasaydım diyorum şükür bebeğim 1 yaşına girdi
bebiskoveannesi sdnce özlemiyorum yaa. Ama 2. Yi düşünüyoruz. Biraz da korkuyorum açıkçası o ağrıyı tekrar çekmekten.
babylinda02 Balbulutu evet o anı kendimiz yönetemediğimiz için bazı isteklerimiz kalıyor . Telafisi olmayacağı için üzülüyorum ben 🥹 ama sizin adınıza çok sevindim ilk anın fotoğrafı bence çok kıymetli
Balbulutu Niyesordunbucevabi kesinlikle hayır 😶🌫️ küçük oğlanın doğumu zordu. 🥴 Ameliyat sonrası 4 - 5 kişi ile anca yürüyebildim.Rahmim sarktı istemem
Balbulutu babylinda02 maalesef ukte olarak kaldı. Sizin bir tane kızınız var sanırım belki olur. Ben 2 erkekten sonra düşünemiyorum 😵💫
babylinda02 Balbulutu Allah bağışlasın 💕 hayırlısı tabi ama çok zor tek başına olmak bu yüzden düşünmüyorum Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻
Niyesordunbucevabi Balbulutu ay Allah korumuş bacım şaka yapıyorum ben Allah isteyen annelere nasip etsin