sarsarmakarayi ben de kızım dört aylıkken çalışmaya başladım, iki hafta oluyor.
İşe başlamaya yakın bebeğinizin rutinlerini, düzenini günlük şeklinde saat saat tutmanızı öneririm. Hem evde işimi kolaylaştırması hem de bakıcıya vermek için epey liste tutmuştum ben. Ne sıklıkta besleniyor, günde kaç çişli bez, kaka günleri, uyku süreleri ve uyanıklık süresi vs
Benim kızım mesela kaçta uyanırsa uyansın 40 dk sonra tekrar uyumak istiyor, bu süreyi aşmazsak daha kolay uyutulabiliyordu. Şimdi şimdi azar azar artıyor uyanıklık süresi ama hala 40-60dk aralığında.
Uyutacağımız zaman masaj, bez değişimi, uyku arkadaşı, emzik, klasik müzik ve sallana desteklerini kullanıyoruz.
Biz bakıcı bulduk, onun evine bırakıyoruz kızımı. Babasıyla zaten çok rahat kalırdı, sizinki kdar küçükken bana çok düşkündü eşim hatta baya bozulmuştu, beni sevmiyor diye düşünmeye başlamıştı. Şimdilerde ise favori insanı babası, benim kucağımdayken ağlıyor babasına gitmek için.
Yani bu bebeklerin bir anı bir anına uymuyor, dört aya kadar çok düzen değişir.😊 hareketlendikçe gündüzleri oyalamak da kolaylaşıyor, düzenleri de oturmaya başlıyor.