Kızlar ben oğluşuma baston araba almayı düşünüyorum hatta kesin alıcam diyeyim 😄 nelere dikkat etmem lazım büyük arabası var çok hantal dolmuşlar küçük burda almıyor arabayı çarşıya çıkınca çok zor oluyor kucakta o yüzden baston şart oldu. Güneşlik mutlaka olmalı bence onun dışında önünde korumalık oluyor ya o olmalı mı sizce yoksa sadece emniyet kemeri yeterli güvenlik sağlar mı? Bebeğim bebek arabasında uyumayı çok seviyor o yüzden yatırılabilen bi araba mı tercih etmeliyim tavsiyeleriniz neler? 🌸