simseklivekalpli sizin için baktım şimdi 2 paketi 500 liraya almışım ağustos ayında hâlâ yarım paket var çok bereketli iki günde bir makine çalışıyor 3 kişilik aileyiz ama ben çok bulaşık çıkaran biriyim doluyor iki günde. Temizlemesi önceden 65 derecede 1 saat yıkardım fincanlarımda çay lekesi kalırdı şimdi 4 saatlik uzun programa ya da 2 saat 70 dereceye atıyorum çay lekesi falan da kalmıyor mis gibi. Toz olunca bulaşık azsa az koyuyorum o da avantaj. İçime siniyor. Finish deterjan deterjan kokardı sudan geçirirdim bebeğime kullanacağım tabakları iş olurdu. Indirim oluyor ara ara ben de denk getirip alayım bitmeden.