İyi akşamlar kızlar,bir konu hakkında fikrinizi rica edeceğim.Beş yaşında çocuğum var ve ana okuluna gidiyor.Son bir aydır huyu,suyu inanılmaz değişti.Her şeye çok sinirlenmeye ve ağlamaya başladı.
Kaygıları ve korkuları da cabası.Okulda çevresinden,arkadaşlarından mı etkileniyor bilmiyorum.Ekran çok az hayatımızda (çizgi film vs) Onu etkileyecek herhangi olumsuz bir durum da olmadı.Ne yapacağımı bilemez haldeyim,geçici bir süre mi bu?Daha önce benzer sorunları yaşayan kişiler varsa lütfen yardımcı olsun bana.Teşekkürler