Biraz geç döndüm kusura bakma telefon elımıze almak zor oluyor 😃😃
Filede un var ekmek unu diye karışık oluyor ben ekmegı onunla yapıyorum 1 maya 500 gr un ve ılık zeytın yağ lı su ile yogurup 1 saat bekletıyorum 2 ayrı parçaya bölüp yuvarlayıp pişiriyorum pişirirken fırının içine su koyman lazım bir kaba erımıyecek bır kap yoksa taş gıbı oluyor dedıgın gıbı cıkarıncada uzerıne bıraz su sür kabukları sertleşmıyor yumurta sürmüyorum ben çok pamuk gıbı olmuyor ama köy ekmegını andırıyor