meri123 Tuvaleten korkuyorsa ne yaparsanız yapın yapmıyor ben herşeyi denedim çünkü 3,5 yaşında bezi bıraktı bir süre sadece kaka yapacağı zaman bez taktım ama sonu gelmiyordu en son onun beğendiği bir lazımlık aldık dedim ki çiş tuvalete kaka buraya diye hemen kabullendi lazımlığın yerini o belirledi nerde güvende hissederse orda kaldı evde odasında yalnızken yapmış geldi söyledi bir süre sonra kendisi banyoya götürdü lazımlığı orda yaptı artık hep orda duruyor Nisanda 4 yaşına girecek ama hala lazımlığa yapıyor asla bırakmak istemiyor neyse diyorum buna da şükür