merhaba kızlar bu ay düzenli ilişkimiz vardi gebelik istiyoruz folik asit kullanıyorum reglime 5 gün kala bir damla pembemsi kan gördüm sonra ped taktım iki gün yok ama birşey gelmiyor bugün 3 gün var reglime pedde birşey yok beyaz bir mendil ile sildim hafif pembesi birşey vardı ped taktım yine birşey yok aşırı bir derecede akıntım var beyazımsı şeffafımsi az önce test yaptım tek çizgi sizce regl belirtisi mi hamilelik olabilirmi