5aylık kızım var ve sanırım yakında alt iki dişi çıkıcak, damağı çok şiş, salyalar zirvede.. gündüz uykusu neredeyse yapmıyor diyebilirim bugün 9 saat uyanık kaldı ne yaptıysam uyumadı, uykusunda ağlıyor ve inliyor, gece memeye kalkarken çığlık atarak ağlıyor. Şuanda uyuyor ama inliyor.. çok üzülüyorum elimden birşey gelmiyor ve çok yoruluyorum.. parol verdim 1 çay kaşığı uyumadan önce, gün içinde tetagil kullanıyorum parmak kaşıyıcı ile, diş kaşıyıcılarını devamlı eline veriyorum daha ne yapabilirim bilmiyorum. Zeytinyağına karanfil koyup onuda kaşıyıcı ile sürmüştüm bugün yine yapıcam yarına hazır olsun diye. Gündüz uyku yapmıyor ve sürekli ağlıyor bırakamıyorum, gece uykularında ise çok sık memeye kalkmaya başladı 2 gündür ve memeden sonra uyanıyor..