Merhabalar benim oğlumda 8 aylik 6 aylığından beri emekliyo şimdide o kadar hızlı emekliyoki şaşırıyorum arkami bi dönüyorum başka yerde sürünüp koltuklara tutunup kalkiyo koltuklarin yanlarindan adim atiyo çok afacan benimki 😂 hepimize allah kolaylik versin ☺️