Kızlar bebeğim doğduğundan beri burundan ağızdan kusuyor. Reflüsü var dedi doktor. İlk önce gaviscon double action yazdı 1 ök veriyordum. Bitti diye tekrar gittik aynısını yazdı sandım bu seferde gaviscon likit yazmış. Ama bana farklı yazdığını söylemedi. Evdeki mor şişeydi buda mavi. Çok az farkı var sanırım. Bunları kullanan varmı. İnternette baktığımda bebeklere kullanılmaz diyor. Ama doktorum yazdı.