nisaanurrr merhaba, öncelikle çok üzüldüm benimde en büyük kaygım bu. Avent 1-2-3 numara denedim, sağılmış sütle 15 gün. 10 günden fazla sağ sol çekiştirdi asla almadı. Mamayla da aynı şekilde, açken denedim emzirip denedim. En son 3 numarayla, açlıktan çok sinirlenmiceği zamanlarda denedim. O çekiştirdikçe yavaşça çekip dudağına değdirmekle başladım. Birinde odadan çıktım babası verdi, kucağımda denemiyorum birde direkt reddediyor çünkü. Manuel anakucağında onunla konuşarak denedim. Şuan diğer bebekler gibi çok iyi emmiyor, ama yine de oradan da beslenebileceğini öğrendi gibi, çekiştirsede arada emerek biraz içiyor. Ona baskı yapmadan ısrarcı olup deneyebilirsiniz belki biraz daha diye anlatmak istedim🌸