zeynepalp efsaneisrafilova90 benim de kürtajdan sonra 3 gün kanamam olmuştu sadece. Sonrasında da dediğiniz akıntıyı yaşadım ama aşırı yoğunsa bir doktora danışın...
GmzSnn efsaneisrafilova90 kontrole gidin çünki bazen kalıntı kalmış olabiliyo 10 günü geçtiğinde kesinlikle kontrol şart.