10 gün önce doğum yaptım sütüm aşırı az geliyor ilk bebeğim olduğu için göğsümü doğru veremediğimden kaynaklı göğüs uçlarım hep yarıldı. Mama vermek zorunda kaldım Biberonla. Sütüm çoğalmayacak bebeğim biberona alışacak diye hergün ağlıyorum. Sütüm çoğalsın diye dut çayı, komposto, bestlak damla, pekmezli su, bol bol su… her tuşa basıyorum. Sütüm ne zaman çoğalır bebeğim biberona alışır mı bu durumu yaşayanlar fikirlerinize ihtiyacım var 😓