oseninyengenyengen Annelerrr benim bebegim baya su iciyo doktor bisey yok dedi tahlillere bakildi ama icim rahat degil varmi bebegi boyle olan
Balbulutu oseninyengenyengen benim oğlumda oldum olası su içer ama ne kadar içer hiç hesaplamadım. 🤷🏻♀️ Matarası hep yanında şuan 3 yaşında hep içer
oseninyengenyengen beybitolat 3 litre kadar gunluk iciyodur b🫣 240 ml lik biberonu elinde ice ice bitiriyo yarim saatte sise elinde surekli sarhoslar gibi sisesiyle geziyo 😂
baltanemm 12 aylik benim bebegimde cok su iciyor ama hic olumsuz anlamda dusunmedim tahlilleri de gayet iyi ben cok severim suyu o da cok seviyor
oseninyengenyengen baltanemm yaaq ben sekerden suphelendim tahlili iyi cikti ama biberonu surekli elinde su iciyo surekli sise elinde geziyo falan anlamadim valla
pimpiriklianne43 oseninyengenyengen bende oğluma çok su içiyor diyordum taki senin postu okuyana kadar 125 lik biberonla ya 3 ya 4 biberon içiyor günlük ben bi ara diyetisyene gitmiştim günlük ne kadar su içiyorsun dedi 3 litre filan dedim olmaz 3 litre çok en fazla 2.5 dedi senin bide küçük yani bence engel olmaya çalış biberonu sakla su istedimi dikkatini başka şeye çek ne bileyim
AnnaKarenina_ oseninyengenyengen benim kızımda öyleydi bi dönem normal belli diş çıkartıyordur rahatlıyordur
oseninyengenyengen Balbulutu normal o zaman demekki bi tanidik vardi onunda cocugu diyabet hastasi dogustan ne belirtisi vardi diye sordum cok su iciyodu biz anlamadik dedi dedim nolur nolmaz kan tahlili yaptirim ama bisey cikmadi cok sukur
begonvil00 Benimki 12 aylık eline matarasını alınca hepsini bitiriyor zorla alıyorum alınca kendini yerden yere atıyor ağlayıp.