Merhaba öncelikle hayırlı ramazanlar,Allah tuttuğumuz oruçları kabul etsin. Yeni şehir Hastanesinde gittiğiniz ve önereceğiniz doktrolar var mı? Ben bugün bebeğimi kontrole götürdüm ve hiç memnun kalmadım doktordan aşırı ilgisizdi. Şimdiden teşekkürler. 🙂