Bugün aşı için gitmiştik 1 ay önce ki kilosu ile aynı 5800 gr. Doktora yönlendirdi anne sütü alıyor sadece ama hissediyorum sütüm az sanki yumuşak göğsüm emzirdikten sonra sıktıriyorum süt te geliyor ama başka birseyden mi kaynaklı kilo almaması yada doymuyor mu bilmiyorum hafta içine randevu aldık ama mama kullanirsam hangi mamayi kullanmam gerekir bilmiyorum tavsiyeleriniz var mı? Anne sütü ve mama ile ilerliycez sanırım