lolyra kızım ilk 2 dişini 9 aylıken ön alt çıkardı.bugün bir baktım ki üstten ön iki çıkması gerekiyor diye biliyorum üst yan diş patlamış gibi bizimki neden böyle oldu anlayamadık..aynı durumu paylaşan arkadaşlar var mı acaba?