zarifhanim benimde elimde şuan activia laktozsuz var bebegimde yoğurtla gaz yapıyor diye suphelenmistim o yüzden mecbur activia laktozsuz aldım yemesi için ama önceden jersey süt ile mayaliyordum yoğurdu bi kere corba yapayım dedim bebeğime kadar malesef kesildi
Bir de kendi yediğimiz sek marka var şuan onunla yapacaktım o zaman azıcık ayırıyım tuzunu atmadan bebeğime