tanemtanem benim kızım da dört buçuk aylık, gören çocuk doktorlarından üçü farklı yönde yatırın, karın üstü vakit geçirmesini sağlayın uyanıkken düzelir dedi, bir tanesi de çocuklarla ilgilenen beyin cerrahisi görüp ölçüm yapsın bazen doğumdan itibaren olan anomaliler olabiliyor falan diyip kafamızı karıştırdı bizim. İlerleyen zamanda düzelme olmazsa ya da sorun oluşturacak bir düzleşme söz konusuysa kask kullanılarak düzeltiliyormuş.
Uyanıkken yatmayı tercih etmediği tarafa çevirip kafasını arkaya da yastık gibi bir şey koyup çevirmesini engelleyebilirsin demişti, benim kızım uyanıkken hiç yatmak istemiyor bazen deniyorum bunu yatırmam gerekirse de.
Uyurken de kendiliğinden bizim istediğimiz yönde çevirerek uyumaya başladı.