Tam 40 günlük olduğu gün kaka yapmamaya başladı bugün 5.gün ve hala yapmadı :( böyle olan var mı hiç doktor lavman ve fitil verdi ikisinden birini yapabilirsin dedi ama ben alışkanlık yapar diye korktuğumdan biraz daha bekliyorum. Sadece anne sütüyle besleniyor kabız olacağını düşünmüyorum çünkü gaz da çıkarıyor ne yapayım sizce yarın da yola çıkacağız yollarda rezil olmayalım bir anda yaparsa🤧