Belissimo bende hiç geçmicek gbı dusunuodum eskı hayatımı özluodum hep aklıma gelıodu ev kadını oldum pijamalarmı cıkaramıorum üzerımden evden adım atamıorum napıcam ben hayatım hep bole olucak gbıme gelıodu benm annemde uzak doğduğndan berı eşim ve ben tek baktık eşimin aılesıde yanı anne babası yaşamıyor malesef. ne ayna ne kuaför giyinmeyı bıle unutmuştum.. kızım 3 aylık olmaya başlayınca başladı rahatlamam gax olayı bıttı cok şükür kı ben cok çektım uykumuz dha duzenlı suan smdı yaza onunla gezıcegm eğlenıceğm zamanı beklıorum sen sakin ol oda olsun en önemlısıde sabır ve dua geçiyo kendnı bunalma sokma hergun duş dua sabır ıyı şeyler dusunmek ve sen sakin olursan bebeğnde olur geçicek uzun oldu ama gerçekten bole oluyo be geçiyo..