Kizlar normalde düzenli regl olan biriyim bu ay errken oldum ve bitmiyor sanki geçen ay 23 ocakta oldum bu ay 12 Şubat bugün 8. Günüm ve ara ara lekelenme oluyor regl kaç güne kadar normal sayılıyor bu durum başına gelen var mı doktora gitmelimiyim ?