Biz de 3.5 aylıkken ağır grip geçirmiştik eşimin ATT arkadaşı fizyolojik ile de burnunu açın günde 2-3 kere sonra da serum fizyolojik ile hava tutun dedi ilaçsız. Ben her serumdan sonra sırtını elimi kubbe yaparak patpatlıyordum balgam oluşup ciğere inmesin diye yt da videolar var, 8 gün sonra kontrole gitmiştik doktor çok iyi hiç ciğere inmemiş bir kaç gün daha serum fizyolojik devam edin dedi öyle atlattık ilaçsız. Sırtını patpatlamak çok önemli balgam ciğere inmesin diye, gaz çıkarır gibi azıcık daha sert ama avucunuzu kubbe yaparak