Hayırlı Ramazanlar herkese 🌸 biz sabah oğlumla tatlımızı yaptık ama şerbet yeterli gelmedi şuan baktım tamamen çekmiş ama tatlım kuru. Bire bir aynı ölçüde tekrar yapayım dedim arkadaşıma sordum çok tatlı olur Bayar dedi. Şerbeti nasıl yapmalıyım kızlar? Misafirm gelicek risksiz tavsiye istiyorum.