Merhaba, 8 ay 27 günlük bir kızım var, doğduğundan beri uykuyla arası iyi olmadı mutlaka uykuya ağlayarak dalar. Memeyle uyumak istiyor ama memede de sakinleşmiyor, ayakta zıplayarak emiyor ve uykuya geçemiyor. 6. Ayda uykuları göreceli iyiydi ( gece uykusu 12 saat, gündüz uykusu her biri 30 dklık gündüz uykuları). Ama 2 aydır uykusu çok kötü. Gece uykusundan sürekli ağlayarak uyanıyor ve yatakta ayağa kalkıyor. Gündüz uykularını uzatamıyor. Yatakta pış pış, daha erken yatırma daha geç yatırma herşeyi denedim 30 dakikada uyanıyor. Uykusunu uzatmanın tek yolu 25. Dkda odaya girip kucağıma alıp hafifçe sallarsam gözünü açıyor ama uyumaya devam ediyor ana bu durumda da kucağımdan bırakamıyorum çünkü sırayla 35., 40. ve 50. Dakikalarda yine gözünü açıyor ve kucakta pışpışlamazsam uyanıyor. Birkaç hafta bu şekilde idare ettim ama uykusu uzamadı, evden çalışıyorum bilgisayarın başına dönmek zorundayım ki zaten mantıklı da değil ne kadar sürdürebilirim ki. Gece uykusuna geçtiğinde de uyuttuktan 30-40 dk sonra ağlayarak uyanıyor tekrar uyutuyorum (5 dk falan sürüyor tekrar uykuya dönmesi, emmek istemiyor dönerken sadece kucakta tutup pışpışlıyorum) sonra 3-4 saat kesintisiz uyuyor. 2 uykuya düşemiyorum gece uykusu zaten çok kötü bu haliyle 12 saat zar zor uyuyor günün toplamında, 3 uyku yapınca da gece uykusu 21:00e doğru oluyor ve 12 saatten fazla ayakta kalmış oluyor. Bu sabah zorlayıp ilk uykuya 3.5 saat sonra geçirdim ama 35 dk uyudu ve aşırı yorgun görünüyor. Merak ediyorum gündüz uykularını nasıl uzattınız?