Ya herkes bizim çocuk erken dilendi diyip duruyor bi arkadaşın oğlu 3.5 yaşında konuşmuş bana acele etme diyor ama üzülüyorum sanki bilemedim. Kelimeler var ama az bazen net düzgün çıkmıyor mırıldanma bıdı bıdı konuşma var. Herşeyi anlar yapar getirir götürür hayvanları bilir sesleri çıkarır ne sorsam parmağıyla gösterir kitapları ezberledi artık bakmak istemiyor yada hızlı hızlı geçiyor ne yapacam 🥲 ne zaman konuşur