Janss Oykulum Yenimahalle Yıldırım Beyazıt Üniversitesi E.A.H. Sema Hanım var,muhteşem tatlı bir kadın. Öneririm. 🌸
zeynepalp Devlet hastanesi olarak yıldırım Beyazıt eğitim araştırmadaki bütün kadın doğum doktorları çok iyi, orda doğum yaptım . Özel olarak bilmiyorum hiç gitmedim özele 😃
zeynepzeze Oykulum Evet o yaptırdı doğumumu. Memnunum. Ama çok duvaklamış bir doktor isterseniz öyle biri değil. İşini düzgün yapar mesafelidir ama bir sıkıntınız olduğunda ilgilenir
Janss Oykulum Devlet hastanesi deneyimi de var, o bir yana çok donanımlı bir doktor. Devletteyken bile çok özenle ilgileniyordu benimle. Memnun kalacağınızı düşünüyorum.