ayer2415 Merhaba bebeğim 10 aylık doğduğundan beri hep gazlı bir bebek ve sürekli pişik oluyor alerjisi mi var acaba diye sorguladığımda doktor bunun besin intoleransı ile alakalı olduğunu söylüyor Ama alerji ya da besin in toleransı olsa bunun belli zamanlarda böyle olması gerekmez mi Bir de bebeğimin iki dişi yeni çıktı beyazlıkları görünüyor kabızlık sorunu yaşadı dişle alakalı olduğunu düşünüyorum ama bazen gazi geldiğinde yine çok sancılanıyor hatta uykudan bile uyanıyor yerinde duramıyor acaba başka bir sorunum mu var bir türlü içime sinmeyen bir konu bu benzer şeyleri yaşayan var mı merak ediyorum Ya da nasıl bir yol izleyebilirim fikri olan yazarsa çok sevinirim
mrtsh11 ayer2415 bizim 4 aylık ve bebeğimiz öyle kolik,alerji doktoruna gitti mukus ve kan olmazsa ,bunları belirti saymıyorlar ,6 aydan önce test yapmadıkları söylediler size belki yaparlar bi gidin
azrabetull ayer2415 biz de kolik değildik ama gazlıydık bu ara geceleri ağlayarak ve gaz çıkarmaya çalışarak uyanıyor belli çok ağrısı var bi anda oldu ama gelişimsel dönemsel mi aleejik bidurum mu çözemedim alerjiye yönlendirdi dr
azrabetull ayer2415 ben kakada kan görmedim hiç ama içim rahat etsin diye bi alerji testi yaptırmak istiyorum siz de bi aln açtırabilirsiniz bence