Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık ve mama teddi başladı anne sütü almıyor sadece mama ile besleniyor o yüzden ek gıdaya erken başladık 2 aydır mama reddi ile devam ediypruz günün tıplamında sadece 500 ml içiyor ek gıdayı da bi kaç kaşık sadece 1 ayda 300 gr almış kilosu 7,600 ek gıdaya geçtiği içinmiş mama reddi ama ne yapacağım bilmiyorum kafayı yiyeceğim zorla yedirsem zorlamayın diyorşar zorlamasam hiç yemiyor bunu yaşayan anneler varsa lütfen yardım etsin