Erkeklere yıldönümü hediyesi olarak ev eşyası aldırmak o kadar kötü bir fikir ki. Yıldönümü adı üzerinde, sizin aşkınıza evliliğinizin değerine dair biçilmiş bir hediye olmalı. Süpürge mi sizin evlilikteki varlığınız,göreviniz?
Erkeklerin bilinçaltına hiç iyi şekilde yerleşmez böyle şeyler. Ev ihtiyacını zaten görevi olduğu için almalı.
Yıl dönümü hediyesi için kendinize özel bir şey olmalı. Takı,altın vs alınamıyorsa güzel bir çiçek,güzel bir akşam yemeğine çıkarma bile olur. Yeterki süpürge,tost makinesi,kettle olmasın.