Selamlar, kızım 2 yaşına girmek üzere yaklaşık bir haftadır dışarı çıkmaya korkuyor. Rüzgar estiği anda eve dönelim diye ağlıyor ,ağaçların dallarının rüzgarda sallandığından korktuğunu anlatıyor işaretle. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Lütfen aydınlatın