Bebeğim 12 ay 12 günlük. Spirale rağmen hamile kaldığımı öğrendim. Şu an hala kabul etmekte çok zorlanıyorum. Emzirme kendiliğinden bi noktada sonlanacakmış. Böyle bi şey yaşayanlar ne tavsiye eder yani süt çekilince bebek nasıl tepki veriyor. Önceden alıştımalı mı? Hala bizle uyuyor. Onu ayıracaktım bezi bırakıp öyle kardeş olur diye planlamıştık bir sene erken oldu. Tavsiyeleriniz varsa her türlü açığım :)