sedosko26 Herkese selam Bebeğim bugün 24 günlük oldu son 1 haftadır yüzünde son 2 gündür de kafasında aşağıda gördüğünüz gibi sivilceler çıktı hem anne sütüyle hem de mamayla besleniyor. Sizce bu yenidoğan aknesi mi yoksa mamaya veya benim yediğim bir şeye alerjisi mi var.. vücudunda herhangi bir kızarıklık veya sivilce görüntüsü yok / kakası mukuslu vs değil. Bebeğinde bu durumu yaşayan nasıl geçecek bilen var mıdır??? Yardımcı olur musunuzzz 
Nikita sedosko26 oy yavrum maşallah. Allah nazarlardan saklasın. Bir koca karı uydurmasına göre adetli biri bebeğe bakarsa böyle olurmuş. Ben bu fikri nahoş buluyorum tabii
rumisssa sedosko26 hayır banyosunu düzenli yaptırdım temizliğe hijyene dikkat ettim birde nemlendirdim hametanla minik sürüyordum kabuklaniyor bazıları iyilesirken iz kalmasın diye
sedosko26 Bizim doktorumuzda öyle dedi ama dünden beri kafasının içinde çok arttı bende tedirgin oldum açıkcası
ismiiiiii Benim kızımda da oldu Yenidoğan aknesi beyantık sensiderm kullandık hemen geçirdi iz de kalmadı
moryazma sedosko26 Yeni Doğan sivilcesi canım düzenli banyosunu yaptır terlemesin sıcaktan biraz daha artar yüz çok artarsa doktoruna danış krem önerir belki biz kullanmıştık yüzüne
ozlemeslem55 sedosko26 canım geçmiş olsun bence en doğrusu bir doktora göster herkesin bebeği bir değil belki alerji durumuda olabilir benim kızımda 1 buçuk aylık yüzlerinde çıktı bende geçmese doktora gösterecegim
sedosko26 Mustela stelatopia intense kremini bir kez sürdüm neredeyse çoğu gitti, kafaya 1 kez yüz kısmına ⅔ kez kullandım neredeyse bitecek kadar azaldı onun dışında bence zamanla da geçiyor şuanda da hala tek tük yüzünde çıkıp geri sönüyor bizim 50 günlüğüz
1kedi1bebek sedosko26 anladım olmazsa bende alayım kuru çünkü şuan cildi hele sivilce olan yerler daha kuru