merymtuncl Bunu yazarken kendimi çok kötü hissediyorum ama bebegim kakasini yapamiyo diye kulak cubugu kullaniyodum pamuk iceri kacti tamamen bi sonraki kakasini bekliycem genel hali iyi diye artık kac gun surer bilmiyorum ama birsey olur mu
bebikomomyy merymtuncl bebeğiniz kaç aylık bi doktora götürün bence sıkıntı olmasın belki fitil falan bir şey verir. Birde kulak pamuğunu o kadar içeri sokmanıza gerek yok sadece dokundurup uyarı vermeniz yeterli ve bunu sürekli yaparsanız bağırsak tembelliği olur alışkanlık haline gelir.
benencokanneolmayisevdim merymtuncl keske böyle uyarılarda bulunmasanız makata ne kadar zararı var üstelik popo hep uyarılmaya alışacak ve uyarılmadan dışkı yapmıcak. Bir şey olmaz galiba hali valti yerindeyse kakasıyla birlikte atar pamuğu da
suheyla92 merymtuncl benm de bi kere basima gelmisti kakasinda cikti ondan sonra kontrol etmeden hicbisey yapmamaya basladim zeytinyağına batırıyorsunuz degil mi.