DelalZeynep Forma giremedim bisüre ve bebeğim için uygulamaya kayıt ettiğim notların hepsi gitmiş çok sinirliyim şuan. İnş aile hekimim de vardır
Tuba Burcu60 Brkymnkrm Byzgl_2019 Merhabalar, android cihası kullanıyorsanız eğer silineceğini bildirmiştik. https://forum.mutlubebekleriz.com/d/199720-android-boy-kilo-ba-takibi Android kullanmayan varmı aranızda?
DelalZeynep Brkymnkrm geçen gün yapayım dedim ama hep erteledim keşke güvenmeseydim ya buraya çok üzüldüm
Ebruli101 DelalZeynep Google keep kullanıyorum yeni tel aldım hatta uygulamayı oraya da indirdim tüm notlarim duruyor onu kullanın kaybolmuyo orda
Byzgl_2019 DelalZeynep benimkiler de silindi geçen ki güncellemede🙄 zaten uzun süre giremedim bebek takip kısmına sıkıntılıydı. Güncelleyince hepsi gitti. Allah'tan aşı kartına yazmıştım
Eslemssmom Bende silmiştim tekrar yükledim şifremi unuttum e posta şifreni de unutmuşum yeni hesap açmak zorunda kaldım🤦♀️
sevgice DelalZeynep doktor veya hemşire asi yaptıktan sonra mutlaka asi kağıdına yazmak zorunda. Hatta onlara bakmadan diğer asiyi yapmıyorlar cok ilginç böyle bi kagidinizin olmaması. Bundan sonra her aşıda mutlaka yazdırin sadece uygulamaya güven mi olur?